COMANDA IN 3 PASI LA PRET FOARTE BUN!
Sos. Colentina, Nr 364, Sector 2,
0722 270 090
Luni-Vineri: 08.00-18.00 Sâmbătă: 08.00-14.00 Duminică: închis
AcasaPolitica de returnare

E
xpedieri și returnări
Expedierea coletului dumneavoastră

Coletele pentru produsele din stoc sunt în general trimise în 1-2 zile de la primirea plății și sunt expediate prin FANCOURIER sau SAMEDAY cu posibilitatea de urmărire și livrare fără semnătură. Dacă preferați livrarea prin alt curier va fi aplicat un cost adițional, astfel că vă rugăm să ne contactați înainte de a alege această metodă. Orice metodă alegeți, veți avea un link pentru urmărirea online a pachetului dumneavoastră.

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului. Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Noi nu putem grupa comenzi distincte plasate separat, astfel că fiecăreia i se vor aplica costuril de livrare. Cutiile noastre sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate.

La ce trebuie să atrageți atenția la returnarea produselor:

– Produsele deteriorate sau modificate, nu pot fi schimbate.
– Dacă ambalajul original a fost deteriorat, valoarea ambalajului poate fi dedusă din rambursarea dumneavoastră.
Comenzile sunt preluate până la ora 16:00, de luni până vineri. Orice comandă introdusă după ora 16:00 va fi procesată prin sistemul nostru de expediere în următoarea zi lucrătoare. În prezent, nu facem livrări la sfârșit de săptămână.
Cum primesc contravaloarea produselor returnate?
Rambursare contravalorii produselor se face în cont bancar.

ATENȚIE! Nu se acceptă plata returului ramburs, deoarece este necesară o verificare a stării produselor returnate, înaintea returnării contravalorii.

În cât timp primesc contravaloarea produselor?
În termen de maxim 10 zile lucrătoare.

Cine suportă costul transportului produselor returnate?
Costul transportului este suportat de către client. Acesta nu este condiționat să expedieze cu o anumită firmă de curierat, recomandăm însă expedierea prin FAN courier pentru a reduce timpul de soluționare al returului.

Produse care fac exceptie de la obiectul returului:
Produsele care sunt deteriorate sau prezintă urme de montaj.
Produsele care al căror ambalaj a fost deteriorat (zgarieturi, deformari, taieturi, pete).
Produsele cărora le lipsesc accesorii, piese, sau alte componente.
*În aceste situații se poate accepta returul, după evaluarea pagubei și deducerea costului din contravaloarea acestuia.

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

We use cookies to give you the best online experience. By agreeing you accept the use of cookies in accordance with our cookie policy.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
  • Attributes
  • Custom attributes
  • Custom fields
Compare
X